Bashkia Delvinë

Delvinë

Bashkia e re e Delvinës përbëhet nga dy njësi administrative, Delvinë dhe Vergo, dhe ka nën administrimin e saj 1 qytet dhe 17 fshatra. Bashkia e Delvinës shtrihet në jug të Shqipërisë në një sipërfaqe prej 183 km2 dhe kufizohet në veri me Gjirokastrën, në jug me Sarandën e Finiqin, në perëndim me Himarën dhe në lindje me Delvinën. Bashkia e Delvinës karakterizohet nga një histori e pasur e zhvillimit të qytetit, si një ndër qytetet më historike që ka shërbyer si pikë strategjike në zhvillimin e shtetit shqiptar. Ajo çka mbizotëron rëndom në këtë Bashki është largimi i popullsisë së re dhe të arsimuar. Kështu, Bashkia numëron një popullsi prej 7,598 banorësh sipas regjistrit të gjendjes civile për vitin 2016. Zhvillimi ekonomik i Bashkisë fokusohet më së shumti në bujqësi dhe blegtori. Megjithatë, përbrenda territorit të Bashkisë ka një vendburim gazi, i cili shfrytëzohet nga një kompani koncesionare private.

Delvinë Qyteti Delvine
Delvinë Qyteti Delvine
Bashkia Qendra e Bashkisë Njësitë Administrative Qytetet dhe fshatrat respektive
Delvinë Qyteti Delvine Delvine Qyteti Delvine, Fshatrat; Bamatat, Vllahat, Rusan, Lefterhor, Kakodhiq, Sopot, Stjar, Vane, Blerimas
Delvinë Qyteti Delvine Vergo Fshatrat; Vergo, Tatzat, Kalase, Fushe Verri, Senice, Kopacez, Qafe Dardhe, Bajkaj
Shkarko
VLERESIMI I SITUATES SE QEVERISJES VENDORE 2020
61

Kriteri 1 EFEKTIVITETI DHE EFICENCA 68

Nën-kriteri 1 A ka administrata vendore një vizion të qartë dhe një plan gjithëpërfshirës, të formuluar me pjesëmarrjen e palëve të interesuara, për të arritur zhvillimin e kërkuar? 78

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 0 0 0
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 81 66 74
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 0 0 0
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme 25 12 19
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 25 31 28
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 79 84 82
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 25 29 27
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 71 84 78

Nën-kriteri 2 Menaxhimi Financiar: A ka një menaxhim dhe planifikim efektiv dhe efiçent të burimeve financiare vendore? 57

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 0 0 0
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 82 63 73
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 69 69
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 79 79
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 54 54
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 68 68
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 23 23
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 10 10

Nën-kriteri 3 Vendimmarrja e informuar: A është vendimmarrja e bazuar në informacion të besueshëm dhe të përditësuar? 63

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 56 27 41
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 77 72 75
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 38 38
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 52 52
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 0 0
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 56 56
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 46 46
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 69 69

Nën-kriteri 4 Koordinimi dhe bashkëpunimi efektiv: A janë ndërveprimet e Bashkisë me qeverinë qendrore, donatorët, bashkitë e tjera etj. efektive dhe efiçente? 62

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 63 63
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 56 56
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 81 81
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 80 80
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 50 50
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 38 38
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 63 63
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 63 63
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 79 79
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 73 73

Nën-kriteri 5 Kënaqësia me shërbimet publike: Cili është aksesi në shërbime publike dhe shkalla e kënaqësisë së qytetarëve me cilësinë e tyre? 78

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 79 79
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 95 95
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 64 64
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 49 49
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 38 17 28
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 50 81 66
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 65 54 60
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 80 84 82
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 77 79 78
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 84 71 78
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 100 100
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 100 100

Kriteri 2 TRANSPARENCA & SUNDIMI I LIGJIT 64

Nën-kriteri 1 Transparenca: A ekziston informacioni që lidhet me performancën e shërbimeve të ofruara publike dhe planifikimin apo përdorimin e burimeve bashkiake, dhe a është ai i arritshëm për qytetarët? 65

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 66 66
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 67 67
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 63 35 56 51
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 81 72 54 69
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 59 60 60
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 82 69 76
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 63 39 51
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 59 63 61
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 0 0 0
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 52 56 54

Nën-kriteri 2 Sundimi i Ligjit: Efektiviteti i Kuadrit Ligjor dhe Institucional: Cili është niveli i efektivitetit të kuadrit ligjor dhe institucional -në nivel lokal? 66

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 71 50 61
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 86 78 82
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 31 44 37
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 50 72 61
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 44 15 55 38
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 45 53 51 50
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 72 72
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 71 71

Nën-kriteri 3 Korrupsioni: Cila është shkalla e korrupsionit në administratën vendore? 60

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 0 0 0
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 35 38 37
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 65 65
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 83 83
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 93 93
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 85 85
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 0 0 0
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 39 34 37

Kriteri 3 LLOGARIDHENIA 68

Nën-kriteri 1 Mekanizmat e Kontrollit: A ka organizma, të cilat kontrollojnë, mbikëqyrin dhe marrin masa për administratën vendore? 52

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 25 29 27
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 2 38 20
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 13 50 32
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 19 38 29
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 62 54 58
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 64 75 70
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 83 83
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 98 98
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 17 35 26
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 33 50 42

Nën-kriteri 2 Komunikimi dhe Reagimi: A ekzistojnë mekanizma lehtësuese për komunikimin me grupet e ndryshme dhe a janë ato efektive? 67

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 75 48 61
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 80 64 72
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 37 38 37
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 61 50 56
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 62 69 60 63
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 79 79 60 73

Nën-kriteri 3 Përgjigjshmëria e administratës vendore: Cili është niveli i reagimit të administratës vendore? 85

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 73 50 62
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 77 84 81
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 50 79 64
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 78 100 89
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve 67 67
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve

Kriteri 4 PJESEMARRJA DHE ANGAZHIMI I QYTETAREVE 43

Nën-kriteri 1 Kuadri Institucional: A ka një kuadër institucional efektiv për menaxhimin e pjesëmarrjes qytetare? 50

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 31 33 32
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 63 66 65
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 10 38 24
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 19 31 25
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 48 38 43
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 68 34 51
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 50 29 40
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 68 34 51
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 29 29
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 59 59

Nën-kriteri 2 Vendimmarrja: A ka një platformë efektive dialogu që siguron përfshirjen e të gjithë palëve të interesuara në proçesin e vendimmarrjes? 53

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 25 40 32
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 8 53 31
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 37 40 38
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 50 47 49
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 21 40 30
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 41 41 41
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 84 84
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 97 97
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 67 67
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 91 91
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 87 87
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 100 100
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 99 99
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 100 100
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 62 31 46
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 50 41 46

Nën-kriteri 3 Pjesëmarrja qytetare: Cili është niveli i pjesëmarrjes së qytetarëve? 43

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 38 29 34
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 44 69 57
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 19 19
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 20 20
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 54 40 47
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 62 53 58
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 38 17 28
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 28 47 38

Nën-kriteri 4 Angazhimi qytetar: cili është niveli i angazhimit qytetar? 27

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 33 33
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 7 7
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 46 54 50
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 44 66 55
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 49 49
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 4 4
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 25 25
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 38 38
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 44 83 64
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 25 41 33



Shkarko Profili i Bashkisë

Profili Demografik

Sipërfaqe (km2)Numri i Njësive AdministrativeNumri i QyteteveNumri i FshatraveNumri i FamiljevePopullsia sipas Regjistrit Civil 2016Popullsia sipas Census 2011
182.9021176523210457598

Profili Social

Numri i familjeve përfituese të ndihmës ekonomikeNumri i personave me aftësi te kufizuar përfitues të pagesës së paaftësisëNumri i kujdestarëve perfitues te pagesës së paaftësisëNumri i qendrave shëndetësoreNumri i poliklinikaveNumri i ambulancave
11626276218

Arsimi

CerdhetKopshtetShkollat nëntëvjeçareShkollat e mesme
Numri i cerdheveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i kopshteveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i shkollave nëntëvjeçareNumri i nxënësveNumri i mësuesveNumri i shkollave të mesmeNumri i nxënësveNumri i mësuesve
118314332191886392127015

Profili Ekonomik

Numri i Bizneseve (Gjithsej)Biznes i madhBiznes i vogëlNumri i Fermave
2903525514102750

Profili Administrativ

Numri i Punonjësve të BashkisëNumri i anëtarëve të Këshillit Bashkiak
MeshkujFemraTotalMeshkujFemraTotal
807415410515

Harta Administrative e Bashkisë Delvinë

Vleresimi i Situates se Qeverisjes Vendore - Bashkia Delvinë

61
Shkarko

Efektiviteti dhe Eficenca

68

Transparenca & Sundimi i Ligjit

64

Vizion i qartë dhe plane gjithëpërfshirëse

78

Informacioni transparent dhe i arritshëm

65

Plani i Përgjithshëm Vendor

74

Transparenca

67

Plani Strategjik

0

Informacioni rreth projekteve, aktiviteteve etj.

69

Plane Operacionale

0

Procedura administrative transparente

76

Plane Vjetore Sektoriale

82

Qasja në informacion për performancën e shërbimeve

61

Zbatimi i planeve

78

Faqe online e përditësuar

54

Menaxhimi Financiar

57

Sundimi i Ligjit

66

Programi Buxhetor Afatmesëm

73

Efektiviteti i kuadri ligjor dhe institucional

82

Kapacitetet njerëzore

79

Aktivitete edukuese rreth kuadrit ligjor

61

Mekanizmat e menaxhimit financiar

68

Ndërgjegjësimi për ligjet dhe rregulloret vendore

50

Mbledhja e të ardhurave lokale

10

Zbatimi i paanshëm i ligjeve dhe rregulloreve vendore

71

Vendimmarrja e informuar

63

Korrupsioni

60

Statistika të besueshme

75

Politikë, strategji kundër korrupsionit

37

Besueshmëria e regjistrit të pronave

52

Perceptimi për Korrupsionin

83

Përdorimi i platformës GIS

56

Eksperienca me Korrupsionin

85

Sistemi i raportimit

69

Mekanizmat për parandalimin e korrupsionit

37

Bashkëpunimi me palët e treta

62

Pjesemarrja dhe angazhimi i qytetareve

43

Konsultimi me qeverisjes qendrore

56

Kuadri Institucional

50

Koordinimi mes departamenteve

80

Platformat për pjesëmarrjen qytetare

65

Bashkëpunimi me donatorët

38

Strukturat të lindura nga iniciativa qytetare

25

Bashkëpunimi me bashkitë e tjera

63

Koordinatori i Konsultimit Publik dhe Njoftimit

51

Bashkëpunimi brenda Këshillit Bashkiak

73

Koordinatorit i së Drejtës për Informim

51

Kënaqësia me shërbimet publike

78

Sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje

59

Ekzistenca e shërbimeve publike

95

Përfshirja e palëve të interesuara

53

Cilësia e shërbimeve publike

49

Ndikimi i OSHC-ve në vendimmarrje

31

Vlerësimet e bashkisë për shërbimet e ofruara

66

Angazhimi i të rinjve në vendimmarrje

49

Qasja/aksesi i njëjtë në shërbime

82

Angazhimi i grupeve në nevojë në vendimmarrje

41

Marrja e shërbimeve administrative

78

Angazhimi i grave në nevojë në vendimmarrje

97

Barazia gjinore në aksesin në shërbime

100

Nëpunësi Gjinor dhe i Dhunës në Familje

46

Llogaridhenia

68

Pjesëmarrja qytetare

43

Mekanizmat e Kontrollit

52

Pjesëmarrja në mbledhjet e bashkisë

57

Forume të hapura për angazhimin e OSHC-ve

20

Aktivizimi me bashkinë ose OSHC-të

20

Aftësia e OSHC-ve

29

Pjesëmarrja në projektet e bashkisë

58

Roli mbikëqyrës i Këshillit Bashkiak

70

Përfshirja në monitorim dhe vlerësim

38

Ndjekja e rekomandimeve të KLSH-së

98

Angazhimi qytetar

27

Monitorimi nga këshillat komunitar

42

Anëtarësia në parti politike, OSHC etj.

7

Komunikimi dhe Reagimi

67

Ndërgjegjësimi për të drejtat dhe detyrimet ligjore

55

Mekanizmat për parashtrimin e ankesave

72

Qytetarë aktivë në ndërveprimin për çështje lokale

4

Mekanizma për ndarjen e mendimeve

56

OSHC aktive në edukimin e qytetarëve

38

Efektiviteti në trajtimin e ankesave

73

Aftësia e medias për rritjen e ndërgjegjësimit

33

Përgjigjshmëria e administratës vendore

85

Përgjigjshmëria ndaj kërkesave të komunitetit

81

Reagimi ndaj ankesave

89

Mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht

0

Legjendë
85(80 - 100 pikë) vlerësim shumë i mirë
65(60 - 79 pikë) vlerësim i mirë
50(40 - 59 pikë) vlerësim mesatar
32(20 - 39 pikë) vlerësim i dobët
15(0 - 19 pikë) vlerësim shumë i dobët