Bashkia Sarandë

Sarandë

Në zbatim të Reformës Administrativo-Territoriale të vitit 2015, Bashkia e Sarandës u zgjerua duke përfshirë dhe ish-komunën e Ksamilit, në një sipërfaqe prej 329,19 km2. Në këtë mënyrë, Bashkia e Sarandës përbëhet nga 2 njësitë administrative: Sarandë dhe Ksamil. Bashkia ka nën administrimin e saj qytetin e Sarandës, i cili është dhe kryeqendra e Bashkisë, dhe 5 fshatra. Sipas regjistrit të gjendjes civile për vitin 2016, Bashkia e Sarandës numëron një popullsi 54,987 prej banorësh. Ekonomia e Bashkisë së Sarandës karakterizohet nga një turizëm kulturor, pasi Bashkia ka në territorin e saj pasuri arkeologjike si parku i Butrintit, Manastiri i Shenjtorëve, Kalaja e Lëkurësit, manastiri i Shën Gjergjit, etj. Krahas saj, si rrjedhojë edhe e burimeve të pasura hidrike, edhe turizmi detar gjen një zhvillim shumë të madh, kryesisht në pranverë-verë. Bashkia e Sarandës numëron dhe një numër të konsiderueshëm biznesesh, të cilat janë më së shumti të fiksuara në sektorin e shërbimeve.

Sarandë Qyteti Sarande
Sarandë Qyteti Sarande
Bashkia Qendra e Bashkisë Njësitë Administrative Qytetet dhe fshatrat respektive
Sarandë Qyteti Sarande Sarande Qyteti Sarande, Fshatrat; Gjashte, Metoq, Cuke, Shelegar
Sarandë Qyteti Sarande Ksamil Fshatrat; Ksamil
Shkarko
VLERESIMI I SITUATES SE QEVERISJES VENDORE 2020
53

Kriteri 1 EFEKTIVITETI DHE EFICENCA 64

Nën-kriteri 1 A ka administrata vendore një vizion të qartë dhe një plan gjithëpërfshirës, të formuluar me pjesëmarrjen e palëve të interesuara, për të arritur zhvillimin e kërkuar? 55

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 53 41 47
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 77 50 64
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 69 45 57
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 73 34 54
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 69 41 55
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 73 25 49

Nën-kriteri 2 Menaxhimi Financiar: A ka një menaxhim dhe planifikim efektiv dhe efiçent të burimeve financiare vendore? 60

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 75 56 66
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 87 16 52
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 78 78
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 87 87
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 78 78
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 73 73
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 26 26
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 30 30

Nën-kriteri 3 Vendimmarrja e informuar: A është vendimmarrja e bazuar në informacion të besueshëm dhe të përditësuar? 69

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 53 54 54
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 85 41 63
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 56 56
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 70 70
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 0 0
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 54 54
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 56 56
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 90 90

Nën-kriteri 4 Koordinimi dhe bashkëpunimi efektiv: A janë ndërveprimet e Bashkisë me qeverinë qendrore, donatorët, bashkitë e tjera etj. efektive dhe efiçente? 76

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 69 69
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 77 77
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 75 75
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 77 77
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 75 75
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 68 68
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 63 63
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 75 75
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 81 81
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 85 85

Nën-kriteri 5 Kënaqësia me shërbimet publike: Cili është aksesi në shërbime publike dhe shkalla e kënaqësisë së qytetarëve me cilësinë e tyre? 60

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 83 83
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 79 79
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 54 54
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 38 38
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 59 50 55
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 65 19 42
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 78 50 64
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 82 28 55
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 67 60 63
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 34 59 47
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 99 99
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 97 97

Kriteri 2 TRANSPARENCA & SUNDIMI I LIGJIT 48

Nën-kriteri 1 Transparenca: A ekziston informacioni që lidhet me performancën e shërbimeve të ofruara publike dhe planifikimin apo përdorimin e burimeve bashkiake, dhe a është ai i arritshëm për qytetarët? 48

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 51 51
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 27 27
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 69 44 36 50
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 83 22 27 44
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 75 43 59
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 86 28 57
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 56 35 46
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 75 28 52
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 72 42 57
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 68 50 59

Nën-kriteri 2 Sundimi i Ligjit: Efektiviteti i Kuadrit Ligjor dhe Institucional: Cili është niveli i efektivitetit të kuadrit ligjor dhe institucional -në nivel lokal? 43

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 66 50 58
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 80 44 62
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 38 45 41
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 62 22 42
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 53 55 41 50
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 75 19 28 41
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 52 52
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 28 28

Nën-kriteri 3 Korrupsioni: Cila është shkalla e korrupsionit në administratën vendore? 54

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 43 46 45
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 70 19 45
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 49 49
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 30 30
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 95 95
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 94 94
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 36 34 35
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 73 22 48

Kriteri 3 LLOGARIDHENIA 53

Nën-kriteri 1 Mekanizmat e Kontrollit: A ka organizma, të cilat kontrollojnë, mbikëqyrin dhe marrin masa për administratën vendore? 59

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 72 56 64
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 68 31 50
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 59 48 54
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 75 25 50
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 69 69 69
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 83 38 61
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 84 84
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 90 90
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 56 54 55
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 73 19 46

Nën-kriteri 2 Komunikimi dhe Reagimi: A ekzistojnë mekanizma lehtësuese për komunikimin me grupet e ndryshme dhe a janë ato efektive? 59

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 91 65 78
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 88 57 73
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 75 56 65
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 75 29 52
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 75 52 41 56
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 77 50 27 51

Nën-kriteri 3 Përgjigjshmëria e administratës vendore: Cili është niveli i reagimit të administratës vendore? 42

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 88 59 73
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 77 28 53
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 59 32 46
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 44 17 31
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve 0 0
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve

Kriteri 4 PJESEMARRJA DHE ANGAZHIMI I QYTETAREVE 46

Nën-kriteri 1 Kuadri Institucional: A ka një kuadër institucional efektiv për menaxhimin e pjesëmarrjes qytetare? 57

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 71 52 62
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 83 31 57
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 46 51 48
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 72 19 46
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 68 51 59
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 83 22 53
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 64 49 57
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 83 19 51
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 71 71
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 80 80

Nën-kriteri 2 Vendimmarrja: A ka një platformë efektive dialogu që siguron përfshirjen e të gjithë palëve të interesuara në proçesin e vendimmarrjes? 53

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 63 48 55
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 67 38 53
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 53 50 52
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 65 19 42
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 50 49 50
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 52 28 40
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 68 68
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 73 73
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 84 84
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 92 92
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 29 29
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 44 44
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 93 93
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 84 84
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 72 67 69
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 88 28 58

Nën-kriteri 3 Pjesëmarrja qytetare: Cili është niveli i pjesëmarrjes së qytetarëve? 35

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 66 48 57
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 70 22 46
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 16 16
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 3 3
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 66 53 59
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 79 22 51
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 41 49 45
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 75 6 41

Nën-kriteri 4 Angazhimi qytetar: cili është niveli i angazhimit qytetar? 38

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 37 37
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 18 18
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 50 70 60
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 64 44 54
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 33 33
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 31 31
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 61 61
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 34 34
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 50 68 59
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 55 53 54



Shkarko Profili i Bashkisë

Profili Demografik

Sipërfaqe (km2)Numri i Njësive AdministrativeNumri i QyteteveNumri i FshatraveNumri i FamiljevePopullsia sipas Regjistrit Civil 2016Popullsia sipas Census 2011
329.19215181195498720227

Profili Social

Numri i familjeve përfituese të ndihmës ekonomikeNumri i personave me aftësi te kufizuar përfitues të pagesës së paaftësisëNumri i kujdestarëve perfitues te pagesës së paaftësisëNumri i qendrave shëndetësoreNumri i poliklinikaveNumri i ambulancave
1741634199

Arsimi

CerdhetKopshtetShkollat nëntëvjeçareShkollat e mesme
Numri i cerdheveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i kopshteveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i shkollave nëntëvjeçareNumri i nxënësveNumri i mësuesveNumri i shkollave të mesmeNumri i nxënësveNumri i mësuesve
180151299444532411793111664

Profili Ekonomik

Numri i Bizneseve (Gjithsej)Biznes i madhBiznes i vogëlNumri i Fermave
282233524871001592

Profili Administrativ

Numri i Punonjësve të BashkisëNumri i anëtarëve të Këshillit Bashkiak
MeshkujFemraTotalMeshkujFemraTotal
434992181331

Harta Administrative e Bashkisë Sarandë

Vleresimi i Situates se Qeverisjes Vendore - Bashkia Sarandë

53
Shkarko

Efektiviteti dhe Eficenca

64

Transparenca & Sundimi i Ligjit

48

Vizion i qartë dhe plane gjithëpërfshirëse

55

Informacioni transparent dhe i arritshëm

48

Plani i Përgjithshëm Vendor

64

Transparenca

27

Plani Strategjik

0

Informacioni rreth projekteve, aktiviteteve etj.

44

Plane Operacionale

0

Procedura administrative transparente

57

Plane Vjetore Sektoriale

54

Qasja në informacion për performancën e shërbimeve

52

Zbatimi i planeve

49

Faqe online e përditësuar

59

Menaxhimi Financiar

60

Sundimi i Ligjit

43

Programi Buxhetor Afatmesëm

52

Efektiviteti i kuadri ligjor dhe institucional

62

Kapacitetet njerëzore

87

Aktivitete edukuese rreth kuadrit ligjor

42

Mekanizmat e menaxhimit financiar

73

Ndërgjegjësimi për ligjet dhe rregulloret vendore

41

Mbledhja e të ardhurave lokale

30

Zbatimi i paanshëm i ligjeve dhe rregulloreve vendore

28

Vendimmarrja e informuar

69

Korrupsioni

54

Statistika të besueshme

63

Politikë, strategji kundër korrupsionit

45

Besueshmëria e regjistrit të pronave

70

Perceptimi për Korrupsionin

30

Përdorimi i platformës GIS

54

Eksperienca me Korrupsionin

94

Sistemi i raportimit

90

Mekanizmat për parandalimin e korrupsionit

48

Bashkëpunimi me palët e treta

76

Pjesemarrja dhe angazhimi i qytetareve

46

Konsultimi me qeverisjes qendrore

77

Kuadri Institucional

57

Koordinimi mes departamenteve

77

Platformat për pjesëmarrjen qytetare

57

Bashkëpunimi me donatorët

68

Strukturat të lindura nga iniciativa qytetare

46

Bashkëpunimi me bashkitë e tjera

75

Koordinatori i Konsultimit Publik dhe Njoftimit

53

Bashkëpunimi brenda Këshillit Bashkiak

85

Koordinatorit i së Drejtës për Informim

51

Kënaqësia me shërbimet publike

60

Sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje

80

Ekzistenca e shërbimeve publike

79

Përfshirja e palëve të interesuara

53

Cilësia e shërbimeve publike

38

Ndikimi i OSHC-ve në vendimmarrje

53

Vlerësimet e bashkisë për shërbimet e ofruara

42

Angazhimi i të rinjve në vendimmarrje

42

Qasja/aksesi i njëjtë në shërbime

55

Angazhimi i grupeve në nevojë në vendimmarrje

40

Marrja e shërbimeve administrative

47

Angazhimi i grave në nevojë në vendimmarrje

73

Barazia gjinore në aksesin në shërbime

97

Nëpunësi Gjinor dhe i Dhunës në Familje

58

Llogaridhenia

53

Pjesëmarrja qytetare

35

Mekanizmat e Kontrollit

59

Pjesëmarrja në mbledhjet e bashkisë

46

Forume të hapura për angazhimin e OSHC-ve

50

Aktivizimi me bashkinë ose OSHC-të

3

Aftësia e OSHC-ve

50

Pjesëmarrja në projektet e bashkisë

51

Roli mbikëqyrës i Këshillit Bashkiak

61

Përfshirja në monitorim dhe vlerësim

41

Ndjekja e rekomandimeve të KLSH-së

90

Angazhimi qytetar

38

Monitorimi nga këshillat komunitar

46

Anëtarësia në parti politike, OSHC etj.

18

Komunikimi dhe Reagimi

59

Ndërgjegjësimi për të drejtat dhe detyrimet ligjore

54

Mekanizmat për parashtrimin e ankesave

73

Qytetarë aktivë në ndërveprimin për çështje lokale

31

Mekanizma për ndarjen e mendimeve

52

OSHC aktive në edukimin e qytetarëve

34

Efektiviteti në trajtimin e ankesave

51

Aftësia e medias për rritjen e ndërgjegjësimit

54

Përgjigjshmëria e administratës vendore

42

Përgjigjshmëria ndaj kërkesave të komunitetit

53

Reagimi ndaj ankesave

31

Mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht

0

Legjendë
85(80 - 100 pikë) vlerësim shumë i mirë
65(60 - 79 pikë) vlerësim i mirë
50(40 - 59 pikë) vlerësim mesatar
32(20 - 39 pikë) vlerësim i dobët
15(0 - 19 pikë) vlerësim shumë i dobët