Bashkia Himarë

Himarë

Bashkia e Himarës shtrihet përgjatë të gjithë bregut të Jonit si dhe në malet e Labërisë në pjesën e ish-komunës Horë-Vranisht. Bashkia e re strukturohet në tre njësi administrative: Himarë, Lukovë dhe Hore-Vranisht. Njësia administrative Horë-Vranisht është zonë malore dhe terren të thyer dhe nuk lidhet me qendrën e Bashkisë me anën e një rruge të drejtpërdrejtë automobilistike. Bashkia e Himarës mbulon një territor prej 572 km2 dhe ka në administrimin e saj një qytet dhe 24 fshatra. Sipas regjistrit të gjendjes civile për vitin 2016, Bashkia e Himarës numëron një popullsi prej 27,214 banorësh. Vlen të përmendet se burimet kryesore të zhvillimit të zonës janë turizmi, peshkimi, blegtoria e ullishtet. Himara vizitohet nga shumë pushues gjatë stinës së verës për të shfrytëzuar plazhet dhe bukuritë e zonës. Fluksi i turistëve në këtë stinë stimulon bizneset e zonës së bregdetit, sidomos ato të hotelerisë, të shtojnë aktivitetin dhe bën të mundur rritjen e punësimit sezonal. Emigracioni është gjithashtu një mundësi që shfrytëzojnë banorët e zonës për të rritur mirëqenien e tyre.

Himarë Qyteti Himare
Himarë Qyteti Himare Himarë Qyteti Himare
Bashkia Qendra e Bashkisë Njësitë Administrative Qytetet dhe fshatrat respektive
Himarë Qyteti Himare Himare Qyteti Himare, Fshatrat; Pilur, Kudhes, Qeparo fshat, Qeparo Fushe, Vuno, Iliaz, Dhermi, Gjileke, Palase
Himarë Qyteti Himare Lukove Fshatrat; Lukove, Borsh, Fterre, Corraj, Piqeras, Sasaj, Qazim Pali, Shenvasil, Nivice
Himarë Qyteti Himare Hore - Vranisht Fshatrat; Vranisht, Kuc, Kuc Buronje, Bolene, Kallarat, Terbac
Shkarko
VLERESIMI I SITUATES SE QEVERISJES VENDORE 2020
41

Kriteri 1 EFEKTIVITETI DHE EFICENCA 51

Nën-kriteri 1 A ka administrata vendore një vizion të qartë dhe një plan gjithëpërfshirës, të formuluar me pjesëmarrjen e palëve të interesuara, për të arritur zhvillimin e kërkuar? 58

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 73 59 66
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 69 43 56
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 91 43 67
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 75 50 63
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 80 41 60
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 63 45 54

Nën-kriteri 2 Menaxhimi Financiar: A ka një menaxhim dhe planifikim efektiv dhe efiçent të burimeve financiare vendore? 49

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 82 57 69
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 65 50 58
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 77 77
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 60 60
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 75 75
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 46 46
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 25 25
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 34 34

Nën-kriteri 3 Vendimmarrja e informuar: A është vendimmarrja e bazuar në informacion të besueshëm dhe të përditësuar? 33

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 75 66 71
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 44 38 41
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 52 52
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 38 38
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 45 45
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 21 21
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 75 75
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 31 31

Nën-kriteri 4 Koordinimi dhe bashkëpunimi efektiv: A janë ndërveprimet e Bashkisë me qeverinë qendrore, donatorët, bashkitë e tjera etj. efektive dhe efiçente? 58

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 80 80
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 46 46
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 75 75
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 63 63
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 73 73
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 54 54
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 82 82
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 54 54
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 82 82
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 75 75

Nën-kriteri 5 Kënaqësia me shërbimet publike: Cili është aksesi në shërbime publike dhe shkalla e kënaqësisë së qytetarëve me cilësinë e tyre? 57

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 72 72
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 70 70
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 46 46
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 38 38
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 73 53 63
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 39 23 31
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 85 64 74
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 67 33 50
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 59 59 59
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 53 70 62
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 93 93
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 93 93

Kriteri 2 TRANSPARENCA & SUNDIMI I LIGJIT 40

Nën-kriteri 1 Transparenca: A ekziston informacioni që lidhet me performancën e shërbimeve të ofruara publike dhe planifikimin apo përdorimin e burimeve bashkiake, dhe a është ai i arritshëm për qytetarët? 41

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 38 38
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 29 29
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 95 52 24 57
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 58 43 20 40
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 73 54 63
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 69 28 49
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 75 55 65
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 56 30 43
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 100 57 79
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 63 25 44

Nën-kriteri 2 Sundimi i Ligjit: Efektiviteti i Kuadrit Ligjor dhe Institucional: Cili është niveli i efektivitetit të kuadrit ligjor dhe institucional -në nivel lokal? 34

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 75 75 75
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 56 35 46
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 50 59 54
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 41 25 33
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 70 70 23 54
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 41 10 22 24
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 50 50
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 33 33

Nën-kriteri 3 Korrupsioni: Cila është shkalla e korrupsionit në administratën vendore? 44

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 75 55 65
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 50 0 25
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 47 47
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 31 31
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 95 95
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 96 96
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 75 43 59
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 48 0 24

Kriteri 3 LLOGARIDHENIA 40

Nën-kriteri 1 Mekanizmat e Kontrollit: A ka organizma, të cilat kontrollojnë, mbikëqyrin dhe marrin masa për administratën vendore? 36

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 10 54 32
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 35 20 28
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 25 48 37
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 29 13 21
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 65 61 63
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 58 23 41
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 90 90
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 69 69
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 68 46 57
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 39 3 21

Nën-kriteri 2 Komunikimi dhe Reagimi: A ekzistojnë mekanizma lehtësuese për komunikimin me grupet e ndryshme dhe a janë ato efektive? 42

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 100 80 90
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 77 31 54
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 80 63 71
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 58 19 39
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 75 73 34 61
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 68 8 27 34

Nën-kriteri 3 Përgjigjshmëria e administratës vendore: Cili është niveli i reagimit të administratës vendore? 42

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 86 61 74
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 71 33 52
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 66 37 51
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 23 42 33
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve 70 70
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve

Kriteri 4 PJESEMARRJA DHE ANGAZHIMI I QYTETAREVE 31

Nën-kriteri 1 Kuadri Institucional: A ka një kuadër institucional efektiv për menaxhimin e pjesëmarrjes qytetare? 35

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 73 64 69
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 52 33 43
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 52 70 61
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 25 13 19
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 77 64 71
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 56 15 36
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 84 70 77
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 52 23 38
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 64 64
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 40 40

Nën-kriteri 2 Vendimmarrja: A ka një platformë efektive dialogu që siguron përfshirjen e të gjithë palëve të interesuara në proçesin e vendimmarrjes? 38

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 50 57 54
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 27 8 18
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 64 63 63
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 33 5 19
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 52 61 56
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 38 20 29
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 59 59
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 68 68
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 71 71
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 79 79
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 40 40
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 40 40
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 64 64
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 86 86
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 73 63 68
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 60 40 50

Nën-kriteri 3 Pjesëmarrja qytetare: Cili është niveli i pjesëmarrjes së qytetarëve? 25

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 73 71 72
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 46 20 33
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 17 17
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 4 4
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 73 55 64
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 52 35 44
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 64 59 61
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 29 13 21

Nën-kriteri 4 Angazhimi qytetar: cili është niveli i angazhimit qytetar? 28

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 32 32
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 16 16
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 61 93 77
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 40 38 39
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 29 29
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 33 33
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 66 66
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 25 25
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 57 86 71
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 27 25 26



Shkarko Profili i Bashkisë

Profili Demografik

Sipërfaqe (km2)Numri i Njësive AdministrativeNumri i QyteteveNumri i FshatraveNumri i FamiljevePopullsia sipas Regjistrit Civil 2016Popullsia sipas Census 2011
132.0031248120272147818

Profili Social

Numri i familjeve përfituese të ndihmës ekonomikeNumri i personave me aftësi te kufizuar përfitues të pagesës së paaftësisëNumri i kujdestarëve perfitues te pagesës së paaftësisëNumri i qendrave shëndetësoreNumri i poliklinikaveNumri i ambulancave
6721569417

Arsimi

CerdhetKopshtetShkollat nëntëvjeçareShkollat e mesme
Numri i cerdheveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i kopshteveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i shkollave nëntëvjeçareNumri i nxënësveNumri i mësuesveNumri i shkollave të mesmeNumri i nxënësveNumri i mësuesve
19115290171519717838032

Profili Ekonomik

Numri i Bizneseve (Gjithsej)Biznes i madhBiznes i vogëlNumri i Fermave
661815805340

Profili Administrativ

Numri i Punonjësve të BashkisëNumri i anëtarëve të Këshillit Bashkiak
MeshkujFemraTotalMeshkujFemraTotal
1003613613720

Harta Administrative e Bashkisë Himarë

Vleresimi i Situates se Qeverisjes Vendore - Bashkia Himarë

41
Shkarko

Efektiviteti dhe Eficenca

51

Transparenca & Sundimi i Ligjit

40

Vizion i qartë dhe plane gjithëpërfshirëse

58

Informacioni transparent dhe i arritshëm

41

Plani i Përgjithshëm Vendor

56

Transparenca

29

Plani Strategjik

0

Informacioni rreth projekteve, aktiviteteve etj.

40

Plane Operacionale

0

Procedura administrative transparente

49

Plane Vjetore Sektoriale

63

Qasja në informacion për performancën e shërbimeve

43

Zbatimi i planeve

54

Faqe online e përditësuar

44

Menaxhimi Financiar

49

Sundimi i Ligjit

34

Programi Buxhetor Afatmesëm

58

Efektiviteti i kuadri ligjor dhe institucional

46

Kapacitetet njerëzore

60

Aktivitete edukuese rreth kuadrit ligjor

33

Mekanizmat e menaxhimit financiar

46

Ndërgjegjësimi për ligjet dhe rregulloret vendore

24

Mbledhja e të ardhurave lokale

34

Zbatimi i paanshëm i ligjeve dhe rregulloreve vendore

33

Vendimmarrja e informuar

33

Korrupsioni

44

Statistika të besueshme

41

Politikë, strategji kundër korrupsionit

25

Besueshmëria e regjistrit të pronave

38

Perceptimi për Korrupsionin

31

Përdorimi i platformës GIS

21

Eksperienca me Korrupsionin

96

Sistemi i raportimit

31

Mekanizmat për parandalimin e korrupsionit

24

Bashkëpunimi me palët e treta

58

Pjesemarrja dhe angazhimi i qytetareve

31

Konsultimi me qeverisjes qendrore

46

Kuadri Institucional

35

Koordinimi mes departamenteve

63

Platformat për pjesëmarrjen qytetare

43

Bashkëpunimi me donatorët

54

Strukturat të lindura nga iniciativa qytetare

19

Bashkëpunimi me bashkitë e tjera

54

Koordinatori i Konsultimit Publik dhe Njoftimit

36

Bashkëpunimi brenda Këshillit Bashkiak

75

Koordinatorit i së Drejtës për Informim

38

Kënaqësia me shërbimet publike

57

Sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje

40

Ekzistenca e shërbimeve publike

70

Përfshirja e palëve të interesuara

38

Cilësia e shërbimeve publike

38

Ndikimi i OSHC-ve në vendimmarrje

18

Vlerësimet e bashkisë për shërbimet e ofruara

31

Angazhimi i të rinjve në vendimmarrje

19

Qasja/aksesi i njëjtë në shërbime

50

Angazhimi i grupeve në nevojë në vendimmarrje

29

Marrja e shërbimeve administrative

62

Angazhimi i grave në nevojë në vendimmarrje

68

Barazia gjinore në aksesin në shërbime

93

Nëpunësi Gjinor dhe i Dhunës në Familje

50

Llogaridhenia

40

Pjesëmarrja qytetare

25

Mekanizmat e Kontrollit

36

Pjesëmarrja në mbledhjet e bashkisë

33

Forume të hapura për angazhimin e OSHC-ve

28

Aktivizimi me bashkinë ose OSHC-të

4

Aftësia e OSHC-ve

21

Pjesëmarrja në projektet e bashkisë

44

Roli mbikëqyrës i Këshillit Bashkiak

41

Përfshirja në monitorim dhe vlerësim

21

Ndjekja e rekomandimeve të KLSH-së

69

Angazhimi qytetar

28

Monitorimi nga këshillat komunitar

21

Anëtarësia në parti politike, OSHC etj.

16

Komunikimi dhe Reagimi

42

Ndërgjegjësimi për të drejtat dhe detyrimet ligjore

39

Mekanizmat për parashtrimin e ankesave

54

Qytetarë aktivë në ndërveprimin për çështje lokale

33

Mekanizma për ndarjen e mendimeve

39

OSHC aktive në edukimin e qytetarëve

25

Efektiviteti në trajtimin e ankesave

34

Aftësia e medias për rritjen e ndërgjegjësimit

26

Përgjigjshmëria e administratës vendore

42

Përgjigjshmëria ndaj kërkesave të komunitetit

52

Reagimi ndaj ankesave

33

Mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht

0

Legjendë
85(80 - 100 pikë) vlerësim shumë i mirë
65(60 - 79 pikë) vlerësim i mirë
50(40 - 59 pikë) vlerësim mesatar
32(20 - 39 pikë) vlerësim i dobët
15(0 - 19 pikë) vlerësim shumë i dobët