Bashkia Devoll

Devoll

Bashkia e Devollit është ndër Bashkitë e reja që u krijuan pas Reformës Administrativo-Territoriale të vitit 2015. Bashkia përbëhet nga pesë njësi administrative: Bilisht, Bilisht Qendër, Hoçisht, Miras dhe Progër. Bilishti njihet më së shumti si kryeqendra e zonës. Bashkia e Devollit kufizohet në veri me bashkinë Pustec, në perëndim me bashkitë Maliq dhe Korçë, në jug me bashkinë Kolonjë, ndërsa në lindje me Greqinë me një sipërfaqe prej 477 km2. Bashkia e re ka një popullsi prej 28,180 banorë, sipas Regjistrit të Gjendjes Civile dhe 26,716 banorë, sipas INSTAT, Census 2017, e shpërndarë në një qytet dhe 44 fshatra.

Devoll Qyteti Bilisht
Devoll Qyteti Bilisht Devoll Qyteti Bilisht Devoll Qyteti Bilisht Devoll Qyteti Bilisht
Bashkia Qendra e Bashkisë Njësitë Administrative Qytetet dhe fshatrat respektive
Devoll Qyteti Bilisht Bilisht Qyteti Bilisht
Devoll Qyteti Bilisht Qender Bilisht Fshatrat; Bitincke, Tren, Buzliqen, Vernik, Vishocice, Kuc, Poloske, Kapshtice, Trestenik, Kurile
Devoll Qyteti Bilisht Hocisht Fshatrat; Hocisht, Grace, Baban, Stropan, Ecmenik, Perparimaj, Grapsh, Cipan, Borsh, Bradvice
Devoll Qyteti Bilisht Proger Fshatrat; Proger, Mancurisht, Cangonj, Pilur, Vranisht, Bicke, Rakicke, Shyec
Devoll Qyteti Bilisht Miras Fshatrat; Miras, Vidohove, Arrez, Cete, Qyteze, Sinice, Nikolice, Menkulas, Poncare, Bracanj, Koshnice, Dobranj, Fitore, Zicisht, Gjyres, Sul
Shkarko
VLERESIMI I SITUATES SE QEVERISJES VENDORE 2020
44

Kriteri 1 EFEKTIVITETI DHE EFICENCA 53

Nën-kriteri 1 A ka administrata vendore një vizion të qartë dhe një plan gjithëpërfshirës, të formuluar me pjesëmarrjen e palëve të interesuara, për të arritur zhvillimin e kërkuar? 53

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 0 0 0
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 46 38 42
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 0 0 0
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme 59 18 38
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 59 18 38
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 69 53 61
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 64 18 41
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 63 50 57

Nën-kriteri 2 Menaxhimi Financiar: A ka një menaxhim dhe planifikim efektiv dhe efiçent të burimeve financiare vendore? 50

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 77 35 56
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 44 65 55
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 75 75
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 65 65
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 73 73
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 67 67
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 40 40
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 15 15

Nën-kriteri 3 Vendimmarrja e informuar: A është vendimmarrja e bazuar në informacion të besueshëm dhe të përditësuar? 38

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 59 25 42
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 45 45 45
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 52 52
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 42 42
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 11 11
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 31 31
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 50 50
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 33 33

Nën-kriteri 4 Koordinimi dhe bashkëpunimi efektiv: A janë ndërveprimet e Bashkisë me qeverinë qendrore, donatorët, bashkitë e tjera etj. efektive dhe efiçente? 62

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 50 50
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 58 58
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 70 70
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 58 58
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 61 61
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 58 58
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 75 75
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 65 65
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 70 70
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 73 73

Nën-kriteri 5 Kënaqësia me shërbimet publike: Cili është aksesi në shërbime publike dhe shkalla e kënaqësisë së qytetarëve me cilësinë e tyre? 59

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 70 70
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 84 84
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 45 45
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 45 45
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 48 23 35
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 30 32 31
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 75 65 70
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 48 38 43
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 73 73 73
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 50 71 61
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 100 100
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 93 93

Kriteri 2 TRANSPARENCA & SUNDIMI I LIGJIT 41

Nën-kriteri 1 Transparenca: A ekziston informacioni që lidhet me performancën e shërbimeve të ofruara publike dhe planifikimin apo përdorimin e burimeve bashkiake, dhe a është ai i arritshëm për qytetarët? 43

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 52 52
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 25 25
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 68 35 29 44
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 71 50 22 48
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 61 73 67
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 60 48 54
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 59 35 47
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 38 35 37
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 77 28 52
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 50 52 51

Nën-kriteri 2 Sundimi i Ligjit: Efektiviteti i Kuadrit Ligjor dhe Institucional: Cili është niveli i efektivitetit të kuadrit ligjor dhe institucional -në nivel lokal? 41

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 73 45 59
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 60 58 59
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 52 30 41
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 38 37 38
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 39 35 36 37
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 46 37 25 36
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 46 46
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 31 31

Nën-kriteri 3 Korrupsioni: Cila është shkalla e korrupsionit në administratën vendore? 41

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 27 13 20
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 5 33 19
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 51 51
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 37 37
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 100 100
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 86 86
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 32 13 22
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 18 22 20

Kriteri 3 LLOGARIDHENIA 50

Nën-kriteri 1 Mekanizmat e Kontrollit: A ka organizma, të cilat kontrollojnë, mbikëqyrin dhe marrin masa për administratën vendore? 46

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 7 0 0
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 39 32 36
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 23 0 0
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 39 32 36
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 57 13 13
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 46 52 49
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 91 91
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 67 67
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 5 0 2
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 35 48 42

Nën-kriteri 2 Komunikimi dhe Reagimi: A ekzistojnë mekanizma lehtësuese për komunikimin me grupet e ndryshme dhe a janë ato efektive? 56

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 82 70 76
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 85 65 75
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 50 48 49
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 61 30 46
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 77 45 46 56
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 63 43 34 47

Nën-kriteri 3 Përgjigjshmëria e administratës vendore: Cili është niveli i reagimit të administratës vendore? 50

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 84 45 65
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 63 45 54
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 23 18 20
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 57 35 46
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve 18 18
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve

Kriteri 4 PJESEMARRJA DHE ANGAZHIMI I QYTETAREVE 31

Nën-kriteri 1 Kuadri Institucional: A ka një kuadër institucional efektiv për menaxhimin e pjesëmarrjes qytetare? 24

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 48 10 29
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 27 18 23
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 34 10 22
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 20 12 16
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 43 23 33
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 20 28 24
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 43 23 33
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 38 22 30
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 18 18
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 25 25

Nën-kriteri 2 Vendimmarrja: A ka një platformë efektive dialogu që siguron përfshirjen e të gjithë palëve të interesuara në proçesin e vendimmarrjes? 41

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 0 0 0
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 17 28 23
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 30 20 25
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 21 33 27
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 34 25 30
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 38 28 33
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 65 65
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 82 82
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 66 66
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 90 90
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 76 76
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 90 90
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 52 52
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 67 67
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 41 20 30
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 52 30 41

Nën-kriteri 3 Pjesëmarrja qytetare: Cili është niveli i pjesëmarrjes së qytetarëve? 20

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 18 10 14
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 19 30 25
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 3 3
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 1 1
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 30 10 20
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 35 35 35
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 18 10 14
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 17 22 20

Nën-kriteri 4 Angazhimi qytetar: cili është niveli i angazhimit qytetar? 37

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 33 33
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 21 21
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 37 45 41
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 44 72 58
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 15 15
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 12 12
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 0 0
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 45 45
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 27 30 29
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 42 60 51



Shkarko Profili i Bashkisë

Profili Demografik

Sipërfaqe (km2)Numri i Njësive AdministrativeNumri i QyteteveNumri i FshatraveNumri i FamiljevePopullsia sipas Regjistrit Civil 2016Popullsia sipas Census 2011
477.00514490972818026716

Profili Social

Numri i familjeve përfituese të ndihmës ekonomikeNumri i personave me aftësi te kufizuar përfitues të pagesës së paaftësisëNumri i kujdestarëve perfitues te pagesës së paaftësisëNumri i qendrave shëndetësoreNumri i poliklinikaveNumri i ambulancave
274599170534

Arsimi

CerdhetKopshtetShkollat nëntëvjeçareShkollat e mesme
Numri i cerdheveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i kopshteveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i shkollave nëntëvjeçareNumri i nxënësveNumri i mësuesveNumri i shkollave të mesmeNumri i nxënësveNumri i mësuesve
3297658302671220586366

Profili Ekonomik

Numri i Bizneseve (Gjithsej)Biznes i madhBiznes i vogëlNumri i Fermave
5360

Profili Administrativ

Numri i Punonjësve të BashkisëNumri i anëtarëve të Këshillit Bashkiak
MeshkujFemraTotalMeshkujFemraTotal
1284517314721

Harta Administrative e Bashkisë Devoll

Vleresimi i Situates se Qeverisjes Vendore - Bashkia Devoll

44
Shkarko

Efektiviteti dhe Eficenca

53

Transparenca & Sundimi i Ligjit

41

Vizion i qartë dhe plane gjithëpërfshirëse

53

Informacioni transparent dhe i arritshëm

43

Plani i Përgjithshëm Vendor

42

Transparenca

25

Plani Strategjik

0

Informacioni rreth projekteve, aktiviteteve etj.

48

Plane Operacionale

0

Procedura administrative transparente

54

Plane Vjetore Sektoriale

61

Qasja në informacion për performancën e shërbimeve

37

Zbatimi i planeve

57

Faqe online e përditësuar

51

Menaxhimi Financiar

50

Sundimi i Ligjit

41

Programi Buxhetor Afatmesëm

55

Efektiviteti i kuadri ligjor dhe institucional

59

Kapacitetet njerëzore

65

Aktivitete edukuese rreth kuadrit ligjor

38

Mekanizmat e menaxhimit financiar

67

Ndërgjegjësimi për ligjet dhe rregulloret vendore

36

Mbledhja e të ardhurave lokale

15

Zbatimi i paanshëm i ligjeve dhe rregulloreve vendore

31

Vendimmarrja e informuar

38

Korrupsioni

41

Statistika të besueshme

45

Politikë, strategji kundër korrupsionit

19

Besueshmëria e regjistrit të pronave

42

Perceptimi për Korrupsionin

37

Përdorimi i platformës GIS

31

Eksperienca me Korrupsionin

86

Sistemi i raportimit

33

Mekanizmat për parandalimin e korrupsionit

20

Bashkëpunimi me palët e treta

62

Pjesemarrja dhe angazhimi i qytetareve

31

Konsultimi me qeverisjes qendrore

58

Kuadri Institucional

24

Koordinimi mes departamenteve

58

Platformat për pjesëmarrjen qytetare

23

Bashkëpunimi me donatorët

58

Strukturat të lindura nga iniciativa qytetare

16

Bashkëpunimi me bashkitë e tjera

65

Koordinatori i Konsultimit Publik dhe Njoftimit

24

Bashkëpunimi brenda Këshillit Bashkiak

73

Koordinatorit i së Drejtës për Informim

30

Kënaqësia me shërbimet publike

59

Sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje

25

Ekzistenca e shërbimeve publike

84

Përfshirja e palëve të interesuara

41

Cilësia e shërbimeve publike

45

Ndikimi i OSHC-ve në vendimmarrje

23

Vlerësimet e bashkisë për shërbimet e ofruara

31

Angazhimi i të rinjve në vendimmarrje

27

Qasja/aksesi i njëjtë në shërbime

43

Angazhimi i grupeve në nevojë në vendimmarrje

33

Marrja e shërbimeve administrative

61

Angazhimi i grave në nevojë në vendimmarrje

82

Barazia gjinore në aksesin në shërbime

93

Nëpunësi Gjinor dhe i Dhunës në Familje

41

Llogaridhenia

50

Pjesëmarrja qytetare

20

Mekanizmat e Kontrollit

46

Pjesëmarrja në mbledhjet e bashkisë

25

Forume të hapura për angazhimin e OSHC-ve

36

Aktivizimi me bashkinë ose OSHC-të

1

Aftësia e OSHC-ve

36

Pjesëmarrja në projektet e bashkisë

35

Roli mbikëqyrës i Këshillit Bashkiak

49

Përfshirja në monitorim dhe vlerësim

20

Ndjekja e rekomandimeve të KLSH-së

67

Angazhimi qytetar

37

Monitorimi nga këshillat komunitar

42

Anëtarësia në parti politike, OSHC etj.

21

Komunikimi dhe Reagimi

56

Ndërgjegjësimi për të drejtat dhe detyrimet ligjore

58

Mekanizmat për parashtrimin e ankesave

75

Qytetarë aktivë në ndërveprimin për çështje lokale

12

Mekanizma për ndarjen e mendimeve

46

OSHC aktive në edukimin e qytetarëve

45

Efektiviteti në trajtimin e ankesave

47

Aftësia e medias për rritjen e ndërgjegjësimit

51

Përgjigjshmëria e administratës vendore

50

Përgjigjshmëria ndaj kërkesave të komunitetit

54

Reagimi ndaj ankesave

46

Mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht

0

Legjendë
85(80 - 100 pikë) vlerësim shumë i mirë
65(60 - 79 pikë) vlerësim i mirë
50(40 - 59 pikë) vlerësim mesatar
32(20 - 39 pikë) vlerësim i dobët
15(0 - 19 pikë) vlerësim shumë i dobët