Bashkia Tepelenë

Tepelenë

Bashkia e Tepelenës shtrihet ne pjesën juglindore të Shqipërisë në një sipërfaqe prej 431.2 km2, pjesën më të madhe të cilit e zë terreni malor. Bashkia e Tepelenës kufizohet në veri me bashkinë Memaliaj, në lindje me bashkinë Këlcyrë, në jug me bashkinë Gjirokastër dhe në perëndim me bashkinë Himarë dhe Selenicë. Kjo bashki përbëhet nga 4 njësi administrative: Tepelenë, Qendër Tepelenë, Lopës dhe Kurvelesh. Bashkia e re ka nën administrimin e saj një qytet dhe 24 fshatra. Kryeqendra e Bashkisë është qyteti i Tepelenës. Sipas regjistrit të gjendjes civile për vitin 2016, Bashkia e Tepelenës numëron një popullsi prej 16,370 banorësh. Përsa i përket aktivitetit ekonomik, baza e ekonomisë në zonat rurale është blegtoria dhe mbledhja e bimëve medicinale, ndërkohë që në qytet ka një numër të lartë të të papunëve. Problematike në këtë bashki mbetet fakti se shumë zona malore të Tepelenës janë zbrazur për shkak të lëvizjes së popullsisë kryesisht drejt zonës bregdetare dhe sidomos nga grup-moshat më të reja.

Tepelenë Qyteti Tepelene
Tepelenë Qyteti Tepelene Tepelenë Qyteti Tepelene Tepelenë Qyteti Tepelene
Bashkia Qendra e Bashkisë Njësitë Administrative Qytetet dhe fshatrat respektive
Tepelenë Qyteti Tepelene Tepelene Qyteti Tepelene
Tepelenë Qyteti Tepelene Qender Tepelene Fshatrat; Dukaj, Salari, Turan, Mamaj, Veliqot, Bence, Dragot, Becisht, Mezhgoran, Peshtan, Hormove, Lekel, Koder, Luzat
Tepelenë Qyteti Tepelene Lopes Fshatrat; Sinanaj, Matohasanaj, Dorez, Dhemblan, Lab Martalloz
Tepelenë Qyteti Tepelene Kurvelesh Fshatrat; Progonat, Lekdush, Gusmar, Nivice, Rexhin
Shkarko
VLERESIMI I SITUATES SE QEVERISJES VENDORE 2020
57

Kriteri 1 EFEKTIVITETI DHE EFICENCA 61

Nën-kriteri 1 A ka administrata vendore një vizion të qartë dhe një plan gjithëpërfshirës, të formuluar me pjesëmarrjen e palëve të interesuara, për të arritur zhvillimin e kërkuar? 54

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 0 0 0
11 A ka një plan të përgjithshëm vendor (PPV) i cili merr në konsideratë vizionin dhe mendimet e komunitetit? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 0 0 0
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 0 0 0
12 (Nëse 11 = 0) A ka një plan strategjik (vendor) për Bashkinë, që është hartuar përmes një proçesi me pjesëmarrjen e qytetarëve/palëve të interesuara? 0-100 ku 0=Nuk ka plan, 25 = Plan i pjesshëm me pak konsideratë për mendimet e komunitetit, 50= Plan i pjesshëm me konsideratë të pjesshme, 75= Plan i mirë me konsideratë të mirë 100= Plan shumë i mirë me konsideratë të plotë 0 0 0
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme 0 0 0
13 (Nëse 11 = 0) A ka ndonjë plan tjetër (p.sh plan i zhvillimit operacional ose plan tjetër afatmesëm) për Bashkinë? 0= Nuk ka plan tjetër, 50= Disa plane të tjera, 100= të gjitha planet e nevojshme 33 50 42
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 75 72 73
2 A ka Bashkia plane vjetore për sektorë të ndryshëm (arsim, infrastrukturë, menaxhim i mbeturinave, uji, pyjet etj.)? 0=Nuk ka plane sektorial, 25= Pak plane sektoriale 50=disa plane 75=Shumica e planeve sektoriale, 100= Të gjitha planet sektoriale të nevojshme 55 70 63
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 65 64 65
3 A përdoren këto plane për të drejtuar proçesin e vendimmarrjes së Bashkisë? (A zbatohen këto plane) 0= Nuk zbatohen, 25=Zbatim i dobët, 50=Mesatar 75=Zbatimi i mirë, 100=Zbatimi i plotë 64 53 59

Nën-kriteri 2 Menaxhimi Financiar: A ka një menaxhim dhe planifikim efektiv dhe efiçent të burimeve financiare vendore? 58

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 75 58 66
1 A ka Bashkia një program buxhetor afatmesëm (3-vjeçar) për arritjen e objektivave të planeve strategjike dhe projekteve? 0=Nuk ka buxhet afatmesëm, 25= Buxhet afatmesëm me pak ose aspak lidhje me objektivat/planin strategjik, 50= Buxhet afatmesëm i lidhur disi me objektivat/planin strategjik, 75=Buxhet afatmesëm me lidhje të mirë me objektivat/planin strategjik, 100=B 75 50 63
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 50 50
2 A ka Bashkia juaj kapacitetet e duhura/të nevojshme (personeli bashkiak) për të menaxhuar buxhetin e saj në mënyrë efiçente? 0-100 ku 0= nuk ka kapacitet, 25= pak kapacitet, 50=disi kapacitet, 75= kapacitet të mirë, 100=kapacitet të plotë 82 82
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 45 45
3 A ka Bashkia mekanizma të mira dhe efektive të menaxhimit dhe kontrollit financiar? 0=Nuk ka mekanizma të tillë, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75= një numër i mirë mekanizmash, 100= të gjitha mekanizmat e nevojshme 77 77
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 7 7
4 Sa efiçente është Bashkia në mbledhjen e të ardhurave lokale (taksave dhe tarifave) nga qytetarët dhe bizneset? % e të ardhurave të veta mbi totalin e të ardhurave (2016). Ky do të jetë rezultati i përcaktuar 10 10

Nën-kriteri 3 Vendimmarrja e informuar: A është vendimmarrja e bazuar në informacion të besueshëm dhe të përditësuar? 44

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 50 75 63
1 A bazohet vendimmarrja e Bashkisë në statistika/të dhëna të besueshme dhe të përditësuara? 0=Statistika jo të besueshme, 25=pak statistika të besueshme, 50=Statistika mesatarisht të besueshme, 75=Statistika të besueshme, 100=Statistika shumë të besueshme 50 45 48
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 70 70
2 Sa të besueshme janë të dhënat mbi pronat/ regjistri i pronave? 0=Aspak të besueshme, 25=Pak të besueshme, 50=Mesatarisht 75=Më së shumti të besueshme, 100=Plotësisht të besueshme 45 45
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 100 100
3 Sa e përdor Bashkia një sistem/platformë GIS - Sistem i Informacionit Gjeografik ose sitëm të vrojtimit gjeohapësinor? 0=Nuk ka sistem/përdorim, 25=Pak përdorim, 50=Përdorim mesatar, 75=Përdorim i lartë, 100=Përdorim i plotë 39 39
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 100 100
4 A ekziston një sistem raportimi gjithëpërfshirës përbrenda Bashkisë? 0=nuk ka sistem raportimi, 25=pak raportim, 50=raportim mesatar, 75=raportim i mirë, 100=Raportim shumë i mirë/I hollësishëm 45 45

Nën-kriteri 4 Koordinimi dhe bashkëpunimi efektiv: A janë ndërveprimet e Bashkisë me qeverinë qendrore, donatorët, bashkitë e tjera etj. efektive dhe efiçente? 73

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 100 100
1 Sa efektiv është procesi i konsultimit midis qeverisë qendrore dhe lokale? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 75 75
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 60 60
2 Sa efektiv është koordinimi midis departamenteve të Bashkisë? 0=Nuk ka efektivitet, 25=pak efektivitet, 50=efektivitet mesatar, 75= efektivitet i mirë, 100=efektivitet shumë i mirë 73 73
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 55 55
3 Sa produktive është Bashkia në bashkëpunimin e saj me donatorët dhe komunitetin /institucionet ndërkombëtare? 0=Aspak produktive, 25=Pak produktive, 50=Mesatarisht, 75=Produktive, 100=Shume Produktive 68 68
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 70 70
4 Cili është niveli i bashkëpunimit të Bashkisë suaj me bashkitë e tjera? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 70 70
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 65 65
5 A ka një bashkëpunim të mirë të brendshëm ne këshillin bashkiak? 0=Nuk ka bashkëpunim, 25=pak bashkëpunim, 50=mesatarisht, 75=bashkëpunim i mirë, 100=Bashkëpunim perfekt 77 77

Nën-kriteri 5 Kënaqësia me shërbimet publike: Cili është aksesi në shërbime publike dhe shkalla e kënaqësisë së qytetarëve me cilësinë e tyre? 77

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 75 75
1 Cili është niveli i ekzistencës dhe aksesueshmërisë së shërbimeve të ofruara nga Bashkia? % e qytetarëve që japin një mendim/vlerësim për të gjithë 20 shërbimet e vlerësuara sipas pyetjes A2. ne pyetësorin e anketës 84 84
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 55 55
2 Në ç'masë janë qytetarët të kënaqur me cilësinë e shërbimeve të ofruara në Bashkinë e tyre? Mesatarizimi i vlerësimeve për të gjithë 21 shërbimet sipas pyetjes A2. 85 85
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 70 59 65
3 A kryen Bashkia vlerësime të ndryshme për të përcaktuar nivelin e kënaqësisë që qytetarët kanë me ofrimin e shërbimeve publike? 0=Nuk ka vlerësim fare, 25= vlerësime të pakta dhe të parregullta, 50= disa/deri diku vlerësime, 75= vlerësime përgjithësisht të rregullta, 100= procedurë të plotë dhe të rregullt për vlerësimin e kënaqësisë së qytetarëve ndaj shërbimeve 57 28 43
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 80 70 75
4 A kanë qytetaret akses/qasje të njëjtë në shërbimet e bashkisë? 0=Jo, 25= pak , 50= deri diku/ mesatarisht 75=më së shumti po, 100=Po të gjithë akses të njëjtë 73 68 71
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 80 64 72
5 A është proçesi për marrjen e shërbimeve administrative bashkiake (Leje, licenca, certifikata, dokumente të ndryshme, etj.) i lehtë? 0=Shumë i vështirë 25= i vështirë, 50= mesatar, 75= i lehtë, 100=Shumë i lehtë 70 95 83
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 100 100
6 A kanë gratë dhe burrat akses të barabartë në shërbimet e administratës vendore? 0 te 100 ku 0-aspak të barabartë dhe 100-tërësisht të barabartë 100 100

Kriteri 2 TRANSPARENCA & SUNDIMI I LIGJIT 68

Nën-kriteri 1 Transparenca: A ekziston informacioni që lidhet me performancën e shërbimeve të ofruara publike dhe planifikimin apo përdorimin e burimeve bashkiake, dhe a është ai i arritshëm për qytetarët? 72

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 56 56
1 Sa transparente është Bashkia juaj? Shkalla: 0=Aspak -100= Tërësisht transparente 73 73
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 85 70 47 67
2 A ka informacion të mirë nga Bashkia rreth projekteve lokale, aktiviteteve, buxhetit të bashkisë ose shërbimeve të ofruara? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 84 60 75 73
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 80 72 76
3 A ka Bashkia proçedura administrative transparente (p.sh. Leje të ndryshmeve, licenca, çertifikata etj. )? 0=proçedura aspak transparente, 25=pak transparente, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë transparence, 100=transparencë e plotë e proçedurave 70 58 64
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 80 69 74
4 A kanë komunitetet/qytetarët qasje në informacion në lidhje me performancën e shërbimeve lokale, burimet në dispozicion për to dhe se si janë përdorur këto burime? 0=nuk ka informacion, 25=pak informacion, 50=mesatarisht, 75=nivel i mirë informacioni, 100=gjithë informacioni i nevojshëm/nivel shumë i mirë 80 70 75
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 0 0 0
5 A ka Bashkia një faqe të vetën online që është e përditësuar me të gjithë informacionin e nevojshëm? 0= nuk ka faqe online, 25= faqe online të vetën pak e përditësuar, 50= faqe online mesatarisht e përditësuar, 75= faqe online pergjithësisht e përditësuar, 100= faqe online plotësisht e përditësuar 77 68 73

Nën-kriteri 2 Sundimi i Ligjit: Efektiviteti i Kuadrit Ligjor dhe Institucional: Cili është niveli i efektivitetit të kuadrit ligjor dhe institucional -në nivel lokal? 64

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 85 78 82
1 A është kuadri ligjor dhe institucional efektiv dhe efiçent në sigurimin e të drejtave të barabarta për të gjithë qytetarët e Bashkisë (gra, burra, te rinj, grupet vulnerabël)? 0=Aspak efektiv, 25= Pak, 50=Mesatarisht, 70=Nivel i mirë efektiviteti, 100=Efektivitet i plotë 73 63 68
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 55 56 56
2 A ka Bashkia masa/aktivitete që edukojnë qytetarët rreth të drejtave dhe detyrimeve të tyre ligjore? 0=Nuk ka masa, 25=pak masa, 50=disa masa, 75=numër i mirë masash, 100=të gjitha masat e nevojshme 50 45 48
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 65 70 46 60
3 A rrit Bashkia ndërgjegjësimin e publikut përmes faqes së vetë online ose mediave publike (radio, gazeta, media sociale) për ligjet dhe rregulloret vendore? 0=nuk ka rritje të ndërgjegjësimit, 25= pak rritje të ndërgjegjësimit, 50=disi rritje të ndërgjegjësimit, 75= rritje e mirë e ndërgjegjësimit, 100=rritje ndërgjegjësimi e plotë 55 58 75 63
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 59 59
4 A i zbaton Bashkia ligjet dhe rregulloret vendore në mënyrë të paanshme? Shkalla: 0=Nuk i zbaton fare, 100= plotësisht 79 79

Nën-kriteri 3 Korrupsioni: Cila është shkalla e korrupsionit në administratën vendore? 67

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 20 63 41
1 A ka ndonjë politikë, strategji ose plan veprimi në fuqi lidhur me luftën kundër korrupsionit në nivel vendor? 0=nuk ka politikë/strategji/plan veprimi, 50= ekzistojnë por nuk janë të mjaftueshme, 100= Ekzistojnë dhe janë të mjaftueshme 68 25 47
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 52 52
2 Cili është niveli i perceptimin të korrupsionit për qeverisjen bashkiake? 0=Aspak e korruptuar te 100=Plotësisht e korruptuar 89 89
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 93 93
3 Cili është niveli i eksperiencës me korrupsionin me strukturat bashkiake? % e qytetarëve që kanë pasur të paktën një kontakt me Bashkinë gjatë 12 muajve të fundit dhe thonë se asnjë ryshfet nuk u kërkua ose pagua 96 96
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 35 58 46
4 A ka struktura/mekanizma të administratës vendore për parandalimin e korrupsionit? 0=nuk ka mekanizma, 25=mekanizma të dobët, 50=mesatarisht, 75=mekanizma të mirë, 100=mekanizma perfekt 54 20 37

Kriteri 3 LLOGARIDHENIA 57

Nën-kriteri 1 Mekanizmat e Kontrollit: A ka organizma, të cilat kontrollojnë, mbikëqyrin dhe marrin masa për administratën vendore? 45

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 35 47 41
1 A ka forume te hapura ku OSHC-të mund të angazhohen së bashku me autoritetet lokale në proçesin e planifikimit dhe buxhetimit? 0=jo, nuk ka forume të tilla 25= Pak forume me pak akses, 50=Disa forume me akses mesatar, 75=Po ka Forum pergjithesisht te lehta per tu aksesuar, 100= Forume te mjaftueshme, tërësisht te lehta për tu aksesuar 32 8 20
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 25 44 34
2 A janë te afta (si nga e ekspertizës ashtu edhe e burimeve njerëzore, financiare etj.) organizatat e shoqërisë civile për ti kërkuar llogari administratës vendore? 0=aspak te afta, 25=Me se shumti te paafta, 50=mesatarisht, 75=me se shumti te afta 100=Plotësisht te afta 45 20 33
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 60 66 63
3 A e mbikëqyr Këshilli Bashkiak punën e administratës vendore? 0=aspak, 25=pak, 50=mjaftueshëm, 75= mirë, 100=plotësisht 66 43 55
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 100 100
4 A i ndjekin drejtuesit e bashkisë në mënyrën e duhur rekomandimet e Kontrollit te Larte te Shtetit? 0=aspak 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 82 82
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 100 59 80
5 A janë këshillat komunitarë/qytetare të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës të administratës vendore? (struktura, projektet, buxhetimin) 0=jo/nuk ekziston asnjë këshill komunitar, 25=pak përfshirje, 50=mesatarisht, 75=përfshirje e mirë, 100=përfshirje shumë e mirë 45 25 35

Nën-kriteri 2 Komunikimi dhe Reagimi: A ekzistojnë mekanizma lehtësuese për komunikimin me grupet e ndryshme dhe a janë ato efektive? 65

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 70 66 68
1 A ka Bashkia mekanizma (zyrtare) për parashtrimin e ankesave dhe trajtimin përfundimtar të tyre nga administrata vendore (p.sh zyrë ankesash)? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=Ekziston por me pak ose aspak reagim/trajtim 50=Ekziston me reagim/trajtim mesatare , 75= ekziston me reagim/trajtim te mire, 100=Ekziston me reagim/trajtim te plote 91 53 72
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 45 53 49
2 A ka ndonjë mekanizëm të krijuar për qytetarët që të ndajnë mendimet/shqetësimet e tyre me administratën vendore për çështje të shërbimeve të ofruara nga Bashkia? 0=nuk ka asnjë mekanizëm, 25=pak mekanizma, 50=disa mekanizma, 75=numër i mirë mekanizmash, 100=të gjithë mekanizmat e nevojshme 59 42 51
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 65 73 54 64
3 Sa efektive është administrata vendore/Bashkia ne trajtimin e ankesave qe vijnë nga qytetarët apo bizneset? 0=Aspak efektive, 25=Me se shumti jo efektive, 50=Mesatarisht, 75=Me shumti efektive, 100= Shume efektive 77 47 91 72

Nën-kriteri 3 Përgjigjshmëria e administratës vendore: Cili është niveli i reagimit të administratës vendore? 63

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 75 78 77
1 A i përgjigjet administrata vendore kërkesave (p.sh. letrave dhe telefonatave) të komunitetit në lidhje me projektet, zhvillimin e politikave etj.? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 82 43 63
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 77 72 74
2 A reagon administrata vendore ndaj ankesave nga qytetarët apo bizneset/fermerët? 0=nuk përgjigjet aspak, 25=përgjigjet pak, 50= përgjigjet disi, 75= përgjigjet mirë, 100= përgjigjet tërësisht 50 75 63
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve 0 0
3 Cila është mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht nga Bashkia? 0=nuk ka të dhëna & rastet e zgjidhura mbi totalin e rasteve

Kriteri 4 PJESEMARRJA DHE ANGAZHIMI I QYTETAREVE 43

Nën-kriteri 1 Kuadri Institucional: A ka një kuadër institucional efektiv për menaxhimin e pjesëmarrjes qytetare? 51

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 75 61 68
1 A ka mundësi/platforma për pjesëmarrjen qytetare në planifikimin e zhvillimit (plane vjetore, buxhetet, akte nënligjore) dhe procesin e vendimmarrjes (proçesi i konsultimit publik të NJQV-ve, mbledhjet e këshillit bashkiak etj.)? 0=nuk ka asnjë mundësi, 25=mundësi të pakta, 50=disa mundësi, 75=mundësi të mira, 100=të gjitha mundësitë e nevojshme/mundësi shumë të mira 70 40 55
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 40 45 43
2 A ka struktura të komunitetit si këshilla apo forume, të lindura nga iniciativa qytetare, të cilat trajtojnë çështje të ndryshme dhe propozojnë ndryshime dhe sugjerime për administratën vendore? 0=nuk ka asnjë strukturë, 25=pak struktura, 50= disa struktura, 75= një numër i mirë strukturash, 100= të gjitha strukturat e nevojshme 30 13 22
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 75 70 73
3 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit te Konsultimit Publik dhe Njoftimit në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 66 48 57
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 85 58 71
4 Sa efektiv është funksioni i Koordinatorit të së Drejtës për Informim në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 75 43 59
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 60 60
5 A ekziston në Bashki sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje, ku qytetarët kanë mundësinë që të marrin pjesë dhe ndikojnë ne shpërndarjen e fondeve? 0=jo nuk ekziston asnjë sistem 25=pjesëmarrje e kufizuar pa ose me pak ndikim, 50=pjesëmarrje mesatare me ndikim mesatar/te mire, 75=pjesëmarrje e mirë me ndikim te mire, 100=pjesëmarrje shumë e mirë me ndikim të shume te mire 64 64

Nën-kriteri 2 Vendimmarrja: A ka një platformë efektive dialogu që siguron përfshirjen e të gjithë palëve të interesuara në proçesin e vendimmarrjes? 45

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 40 48 44
1 A janë OSHC-të në gjendje për të lobuar dhe advokuar në mënyrë efektive me qëllim ndikimin në planifikimin dhe vendimmarrjen e administratës vendore? 0=Nuk janë në gjendje, 25=pak, 50=mesatarisht, 75=mirë, 100=shkëlqyeshëm/janë shumë në gjendje 34 15 25
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 25 56 41
2 A i angazhon administrata vendore të rinjtë në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 59 28 44
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 60 58 59
3 A i angazhon administrata vendore grupet në nevojë (personat me aftësi të kufizuara, shumë të varfrit, komunitetet e margjinalizuara, të moshuarit) në vendimmarrje? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 45 25 35
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 78 78
4 A i angazhon administrata vendore gratë në vendimmarrje? Mesatarja e tre treguesve më poshtë[1] 57 57
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 93 93
41 Përqindja e Grave në Këshillin Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 80 80
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 40 40
42 Përqindja e Grave në Pozicione Menaxheriale >=50% e barabartë 100 pikë 33 33
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë 100 100
43 Përqindja e Grave mbi numrin total të Punonjësve Bashkiak >=50% e barabartë 100 pikë
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 20 56 38
5 Sa efektiv është funksioni i nënpunësit gjinor dhe dhunës në familje në Bashkinë tuaj? 0=Nuk Ekziston/Nuk njihet 25=pak ose aspak efektiv, 50=mesatarisht, 75=me se shumti efektiv, 100=shumë efektiv 70 65 68

Nën-kriteri 3 Pjesëmarrja qytetare: Cili është niveli i pjesëmarrjes së qytetarëve? 35

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 40 67 54
1 A marrin pjesë qytetarët në mbledhje te ndryshe për nevoja te planifikimit strategjik të administratës vendore/Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 59 38 49
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 43 43
2 A janë qytetarët aktivë në angazhimin me administratën vendore ose me OSHC-të për të përmirësuar situatën në nivel lokal? % e familjeve që kanë bërë të paktën një nga të mëposhtmet: - Kontrollo Pyetjen C1 te pyetësori i CRC (Kanë marrë pjesë në takimet publike, dëgjesa, seanca të Këshillit, aktivitete të OJQ-ve, aktivitete të Bashkisë…) 17 17
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 65 63 64
3 A janë projektet e administratës vendore të zbatuara me pjesëmarrjen e grupeve të interesit/qytetarëve të Bashkisë? 0=asnjëherë, 25=rrallë, 50=ndonjëherë, 75=shpesh, 100=gjithmonë 68 33 51
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 60 59 60
4 A janë qytetarët të përfshirë në monitorimin dhe vlerësimin e performancës së administratës vendore? (departamentet, planifikimi, projektet, buxhetimi) 0= nuk janë të përfshirë, 25= pak të përfshirë, 50= disi të përfshirë, 75= shumë të përfshirë, 100= përfshirje shumë e madhe 30 18 24

Nën-kriteri 4 Angazhimi qytetar: cili është niveli i angazhimit qytetar? 40

Indikatori Shkalla e vleresimit Burimi Rezultati
GDBGrup Diskutimi ne Bashki
DGDialog me Komunitetin
KRQKarta e Raportimit të Qytetarëve
DYTë dhëna dytësore
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 41 41
1 A janë qytetarët anëtarë te ndonjë partie politike, dhome tregtie dhe OJF? % e qytetarëve që deklarojnë anëtarësim të paktën në një nga të mëposhtmet- kontrollo pyetjen C3 te pyetësori CRC 25 25
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 65 66 65
2 A janë qytetarët të ndërgjegjshëm për të drejtat dhe detyrimet e tyre qytetare si anëtarë të komunitetit? 0=nuk janë të ndërgjegjshëm, 25=Mes së shumti te pandërgjegjshëm, 50=mesatarisht te ndërgjegjshëm, 75= me se shumti te ndërgjegjshëm, 100=plotësisht të ndërgjegjshëm 64 45 55
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 42 42
3 A janë qytetarët aktivë në ndërveprimin me administratën vendore apo a shprehin publikisht mendimet e tyre për çështjet lokale/politike/sociale/mjedisore? % e njerëzve që deklarojnë se kanë bërë të paktën një nga aktivitet e listuara më poshtë: Kontrollo pyetjen C2 te pyetësori CRC 13 13
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 47 47
4 A janë OSHC-të aktive dhe efektive në edukimin e qytetarëve në lidhje me të drejtat dhe detyrimet e tyre? 0=aspak, 25=pak efektive, 50=mesatarisht, 75= me se shumti efektive, 100=shumë efektive 43 43
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 50 58 54
5 A kanë mediat aftesinë për të rritur ndërgjegjësimin e publikut ne lidhje me të drejtat, përgjegjësitë dhe çështjet kryesore të zhvillimit vendor? 0=nuk kanë aftësi, 25= pak aftësi, 50=disi aftësi, 75= nivel të mirë aftësie, 100= aftësi shumë të lartë 64 63 64



Shkarko Profili i Bashkisë

Profili Demografik

Sipërfaqe (km2)Numri i Njësive AdministrativeNumri i QyteteveNumri i FshatraveNumri i FamiljevePopullsia sipas Regjistrit Civil 2016Popullsia sipas Census 2011
431.2041245173163708949

Profili Social

Numri i familjeve përfituese të ndihmës ekonomikeNumri i personave me aftësi te kufizuar përfitues të pagesës së paaftësisëNumri i kujdestarëve perfitues te pagesës së paaftësisëNumri i qendrave shëndetësoreNumri i poliklinikaveNumri i ambulancave
390563734121

Arsimi

CerdhetKopshtetShkollat nëntëvjeçareShkollat e mesme
Numri i cerdheveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i kopshteveNumri i fëmijëveNumri i edukatoreveNumri i shkollave nëntëvjeçareNumri i nxënësveNumri i mësuesveNumri i shkollave të mesmeNumri i nxënësveNumri i mësuesve
1172163013423932118127621

Profili Ekonomik

Numri i Bizneseve (Gjithsej)Biznes i madhBiznes i vogëlNumri i Fermave
33026367

Profili Administrativ

Numri i Punonjësve të BashkisëNumri i anëtarëve të Këshillit Bashkiak
MeshkujFemraTotalMeshkujFemraTotal
1051282338715

Harta Administrative e Bashkisë TepelenĂ«

Vleresimi i Situates se Qeverisjes Vendore - Bashkia Tepelenë

57
Shkarko

Efektiviteti dhe Eficenca

61

Transparenca & Sundimi i Ligjit

68

Vizion i qartë dhe plane gjithëpërfshirëse

54

Informacioni transparent dhe i arritshëm

72

Plani i Përgjithshëm Vendor

0

Transparenca

73

Plani Strategjik

0

Informacioni rreth projekteve, aktiviteteve etj.

73

Plane Operacionale

42

Procedura administrative transparente

64

Plane Vjetore Sektoriale

63

Qasja në informacion për performancën e shërbimeve

75

Zbatimi i planeve

59

Faqe online e përditësuar

73

Menaxhimi Financiar

58

Sundimi i Ligjit

64

Programi Buxhetor Afatmesëm

63

Efektiviteti i kuadri ligjor dhe institucional

68

Kapacitetet njerëzore

82

Aktivitete edukuese rreth kuadrit ligjor

48

Mekanizmat e menaxhimit financiar

77

Ndërgjegjësimi për ligjet dhe rregulloret vendore

63

Mbledhja e të ardhurave lokale

10

Zbatimi i paanshëm i ligjeve dhe rregulloreve vendore

79

Vendimmarrja e informuar

44

Korrupsioni

67

Statistika të besueshme

48

Politikë, strategji kundër korrupsionit

47

Besueshmëria e regjistrit të pronave

45

Perceptimi për Korrupsionin

89

Përdorimi i platformës GIS

39

Eksperienca me Korrupsionin

96

Sistemi i raportimit

45

Mekanizmat për parandalimin e korrupsionit

37

Bashkëpunimi me palët e treta

73

Pjesemarrja dhe angazhimi i qytetareve

43

Konsultimi me qeverisjes qendrore

75

Kuadri Institucional

51

Koordinimi mes departamenteve

73

Platformat për pjesëmarrjen qytetare

55

Bashkëpunimi me donatorët

68

Strukturat të lindura nga iniciativa qytetare

22

Bashkëpunimi me bashkitë e tjera

70

Koordinatori i Konsultimit Publik dhe Njoftimit

57

Bashkëpunimi brenda Këshillit Bashkiak

77

Koordinatorit i së Drejtës për Informim

59

Kënaqësia me shërbimet publike

77

Sistemi i buxhetimit me pjesëmarrje

64

Ekzistenca e shërbimeve publike

84

Përfshirja e palëve të interesuara

45

Cilësia e shërbimeve publike

85

Ndikimi i OSHC-ve në vendimmarrje

25

Vlerësimet e bashkisë për shërbimet e ofruara

43

Angazhimi i të rinjve në vendimmarrje

44

Qasja/aksesi i njëjtë në shërbime

71

Angazhimi i grupeve në nevojë në vendimmarrje

35

Marrja e shërbimeve administrative

83

Angazhimi i grave në nevojë në vendimmarrje

57

Barazia gjinore në aksesin në shërbime

100

Nëpunësi Gjinor dhe i Dhunës në Familje

68

Llogaridhenia

57

Pjesëmarrja qytetare

35

Mekanizmat e Kontrollit

45

Pjesëmarrja në mbledhjet e bashkisë

49

Forume të hapura për angazhimin e OSHC-ve

20

Aktivizimi me bashkinë ose OSHC-të

17

Aftësia e OSHC-ve

33

Pjesëmarrja në projektet e bashkisë

51

Roli mbikëqyrës i Këshillit Bashkiak

55

Përfshirja në monitorim dhe vlerësim

24

Ndjekja e rekomandimeve të KLSH-së

82

Angazhimi qytetar

40

Monitorimi nga këshillat komunitar

35

Anëtarësia në parti politike, OSHC etj.

25

Komunikimi dhe Reagimi

65

Ndërgjegjësimi për të drejtat dhe detyrimet ligjore

55

Mekanizmat për parashtrimin e ankesave

72

Qytetarë aktivë në ndërveprimin për çështje lokale

13

Mekanizma për ndarjen e mendimeve

51

OSHC aktive në edukimin e qytetarëve

43

Efektiviteti në trajtimin e ankesave

72

Aftësia e medias për rritjen e ndërgjegjësimit

64

Përgjigjshmëria e administratës vendore

63

Përgjigjshmëria ndaj kërkesave të komunitetit

63

Reagimi ndaj ankesave

63

Mesatarja e ankesave të trajtuara plotësisht

0

Legjendë
85(80 - 100 pikë) vlerësim shumë i mirë
65(60 - 79 pikë) vlerësim i mirë
50(40 - 59 pikë) vlerësim mesatar
32(20 - 39 pikë) vlerësim i dobët
15(0 - 19 pikë) vlerësim shumë i dobët